dijous, 24 de gener del 2008

Presentació a Intemperie


El passat dimecres 23 de gener va tenir lloc, a les instal·lacions d'INTEMPERIE, la presentació del Projecte Ironman Probike-Intemperie 2009. A l'acte si van concregar més de 125 persones que van seguir, amb molta expectació, la presentació que va oferir en Pere Cahué, fundador de PROBIKE i INTEMPERIE.

Allí s'hi van explicar tots els detalls, des els motius pels quals PROBIKE i INTEMPERIE han dedicit engengar un projecte com aquests, fins els objectius, passant per tots els detalls del pla d'entrenaments, organització, calendari de reunions o d'objectius parcials en els que s'hi haurà de participar.


Més informació a:
http://www.probike.es/projecteironman/




24 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats als creadors d'aquest projecte, que ens ajudarà a molts a fer realitat el nostre objectiu de ser finishers, en un bon ambient i en bona companyia.
Em va agradar molt la presentació, on no va faltar el sentit de l'humor sense deixar mai de banda el compromís que requereix prendre part d'aquest projecte.
Aquest matí he anat a Intemperie amb el meu fill petit i m'he inscrit, si bé no tenia previst fer un Ironman tan aviat, em sembla que aquesta es una oportunitat que no puc deixar escapar.
Endavant! ens veiem.

Anònim ha dit...

Per motius de feina em va ser imposible venir a la xarrade del Josef i el Marcel. No se si em ficaré de ple en el projecte, però m'interes molt saber com funciona el tema. Podrieu fer 5 centims al blog pels que no vem poder estar a Intemperie el día 23 Gràcies.

Probike - Intemperie ha dit...

Tens tota la informació necessària en la adreça:

http://www.probike.es/projecteironman/

Fins aviat!

Anònim ha dit...

Hola pirats:

Jo ja m´he inscrit, i encara que estic acollonit, crec que será molt divertit. No sóc un poeta frustrat, a sortit així.

Pregunta per a la organització: he demanat tota la equipació M, però com no he pogut provar-la, no estic segur. Es podrà confirmar o canviar la talla?

I ara a entrenar-se. Fins aviat companyes i companys.

Marketing Probike-Intemperie ha dit...

Ja sóm 40 persones inscrites al Projecte Ironman Probike-Intemperie.

Xavi ha dit...

Tinc un dubte, en el cas de que siguem menys de 70 els inscrits, el projecte tira endavant igualment, oi?
Com deia el Santi jo tambè estic molt acollonit però em fa molta il.lusió aquest repte!

Probike - Intemperie ha dit...

Cla!, El projecte tira endavant igualment, i ja sóm 50 persones!!!!

Fins aviat

Anònim ha dit...

Hola!

Vaig inscriure'm a la Mitja Marató de Barcelona com a membre del club Probike-Intemperie, i ara tafanejant la llista d'inscrits veig que hi ha una altra persona que també és del Probike-Intemperie! David Soler Escola.. Si estás ahí.. manifiéstate!! :D:DD Ets del Projecte IM?

Per cert, per quan creieu aproximadament que tindreu llestes les equipacions?? M'agradaria poder-la lluïr a la Marató de Barcelona!

Salutacions a tots els futurs finishers!!

Ruben ha dit...

Hola Jordi! Yo tambien voy a la media de Bcn pero estoy inscrito como Run-penat. Para la maraton de Bcn como se pueden cambiar los datos de la inscripción me voy a pasar ya a Probike-Intemperie.
Interesante saber para cuando la equipación!

Probike - Intemperie ha dit...

Estem esperant fins al 29 de febrer per tenir el llistat complet i començar a gestionar les talles de les equipacions per cadascun.

També estem preparant un entrenament per fer tots junts. Primer piscina, després bici i finalment running.

Us anirem informant!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola Rub!

Em de deixar el llistó del Probike-Intemperie ben alt, eh! De totes maneres, jo encara he d'acabar de decidir si aquest diumenge aniré a per marca personal de mitja marató, ja que crec que és una bona cursa per fer-ho o prendre-m'ho com a part de l'entrenament per la marató, anant a ritme de rodatge. Tu què faràs: correràs fort o aniràs tranquil?

Per cert, si vols canviar-te de club amb el que t'inscrius a la Marató, quan vagis a recollir el pitrall segur que hi ha una taula d'incidències on puguin prendre nota del canvi. No t'hi posaran cap impediment. De totes maneres pots probar d'escriure un mail a la organització, a veure si tens sort i pots fer abans el canvi.

Salutacions!

Anònim ha dit...

Perdó, aquest "hem" del principi sense H fins i tot fa mal a la vista. Coses de les presses..

Salutacions a tots els futurs (¿i futures?) finishers!

Xavi GP ha dit...

Suposo que ja s'anirà parlant, però els entrenaments de bici, seran de carretera, o també en farem en BTT.

Jo encara no tinc "flaca", be ja ens anirem informant del tema.

Ànims als que aneu a la mitja, jo vaig a Andorra a gaudir de la neu que queda.

Anònim ha dit...

Gràcies Xapas! Si vas a esquiar, vol dir que ja estàs totalment recuperat de la rotura d'escafoides, veritat? Felicitats!

Jo per ara tampoc tinc bici de carretera, i crec que com nosaltres hi haurà bastanta gent. És de suposar que els jefes tindran en conte aquest fet. Sino malament..

Salut!

Anònim ha dit...

Jordi, salgo a la carrera con intención de ir a un ritmo de 4:30 el km y ver si acabo entre 1h30' a 1h35' y la semana que viene igual hago la media de Gava a ritmo suave para hacer una tirada larga de 30km que ya tenemos la maraton encima!
Gracias Xapas ya comentaremos como ha ido la media y disfruta de la nieve!

Xavi GP ha dit...

bones nois,

doncs l'escafoide encara s'està recuperant, no tinc tota la mobilitat, ni tota la força, però ja vaig amb bike fent pista i corriols, la recuperació es lenta, doncs em varen operar al Juny, i ven be he d'estar un any per tornar al 100%.

ja direu que tal la mitja, jo de moment ja he tornat al gim i poc a poc vaig recuperant la forma.

Anònim ha dit...

Ruben, yo tambíen saldré a 4:30 - 4:40. Espero aguantar el ritmo hasta el final.. Si puedo después seguiré corriendo unos km. para hacer esa tirada larga que necesito para afrontar la maratón con éxito. Que ya está a la vuelta de la esquina!!

Será mi debut en esa distancia y mi objetivo es terminarla dignamente, nada de tiempos. Tú también eres debutante o ya tienes experiencia en maratón? Tengo unas ganas terribles de que sea ya día 2!

Salutacions!!

Anònim ha dit...

Jordi es muy importante que siendo tu primera maraton tengas esa buena idea de no obsesionarte con el tiempo. Corre para disfrutar y pensando en acabar! Disfruta del día. Supongo que sobre el km 28 te entrara la sensación de muro pero con calma sigue e intenta vaciar la cabeza de pensamientos raros. Hidratate bien y llevate geles!!!
Yo ya he corrido dos y me gustaria estar sobre 3h45' pero tampoco me agobio porque no es mi objetivo principal del año.
Buen ritmo para la media, calienta bien y antes de empezar haz 3 progresivos para salir bien calentito y tener ritmo desde el principio.

Anònim ha dit...

Gracias por tus consejos Rubén. La verdad es que una de las cosas que debo mejorar es esa, siempre salgo demasiado lento. Después sopbre el km. 12 ó 13, cuando ya estoy bien caliente, subo el ritmo casi sin querer. A ver si esos progresivos me ayudan a lograr ser sub 1h35'.

Espero que te salga una buena carrera domingo. Suerte!

I salutacions a tots els futurs finishers!!

Anònim ha dit...

Jordi, eres Jordi Roig verdad??? Pues llegamos con 5 segundos de diferencia a meta!!!! Pero tu tiempo de carrera es mejor que el mio. Yo sali antes. Esta visto que para la Maraton quedamos y la hacemos juntos. Habrá liebre de 3.45h lo suyo sera ir pegado a la liebre. Que pena que no quedamos para la media!
Buena carrera, felicidades.
Me quede sorprendido de la cantidad de triatletas de distancia IM que habia en la carrera, un festival hablando con uno y con otro la carrera se hizo fácil. Necesitamos la ropa ya!!!jijiji! La gente me preguntaba de que club era y yo fui vendiendo Probike-Intemperie!

Anònim ha dit...

Hola Rubén! Ayer mirando la clasificación ya me di cuenta de que llegamos casi a la vez.. Hice la apuesta de salir corriendo a ritmo constante y me salió bien la jugada, haciendo 1h34'. Así que perfecto!! Acabé sufriendo un poco al final, tenía ganas de llegar a meta. Pero.. de eso se trata no? :D Realmente esos progresivos que me dijiste me ayudaron a salir a tono. Gracias! Ah, y además aproveché para seguir corriendo, y hacer la tirada larga que tenía pendiente para maratón. Al final me salieron 30km. Eso sí, hoy tengo las piernas cargadísimas. Y felicidades por tu tiempo también, porque creo que era el que te habías propuesto!!

Respecto a lo de la maratón, uno de mis propositos era no proponerme ningun tiempo y correr por sensaciones. Tal vez marcarme esos 3h45' es demasiado arriesgado. Esto tengo que decidirlo más adelante.. Por cierto has visto que la prueba de nivel de natación es el dia anterior a la maratón??? Qué putada!!

Saludos!!

Anònim ha dit...

Normal tener las piernas cargadas con la machada de ayer. Yo hice 25km y esta tarde masaje en Intemperie :-). El domingo me tocan los 30km de rigor en Ctra de las Aguas y con unas pulsaciones marcadas por entrenador de 165ppm asi que me esperan 2h30 +o- y entreno de coco!
Por lo de la natacion nos ire bien para oxigenar las piernas de cara a la Maraton, por eso no te agobies!
Felicidades y a seguir!

Anònim ha dit...

Ok Rubén. Espero que te vaya todo bien. Ten cuidado con las lesiones que tenemos la maratón a la vuelta de la esquina ya! Nos vemos pronto!

SANTIAGO ha dit...

Vaya...vaya!!
Cuanta ilusión y motivación hay por aquí!!!
Eso es bueno!! A por ello!!
;)