dilluns, 10 de març del 2008

CICLISME...OK!!




Probike, Vallvidrera, St.Cugat, Cerdanyola, forat del vent, horta, ctra de la arrabassada, tibidavo, probike.
Tot va començar tranquilament, ocupant la Via Augusta com ho havien fet els romans antigament. Les primeres pujades de Vallvidrera, van fer una primera segmentació del gran grup. El pilot es va desestructurar abans d' arribar al peu del funicular.


Tothom volia demostrar de quina pasta estaben fets. Els primers llocs van estar pugnats al larg de la pujada, encapçalats per un líder de 1a que no es va deixar sorprendre. Així doncs, reagrupació a Vallvidrera i cap avall. La entrada a Sant Cugat un pèl contrariada per algunes pèrdues en la "grupeta". Des d'aquí demanem disculpes a aquells que es van veure afectats en aquesta pèrdua, i no dubtem que es pendran mesures per intentar que no torni a passar.
Aquest contratemps, va produïr un retrocés en la marxa dels primers que ja estaven coronant forat del vent, per tornar a baixar a Can coll (cerdanyola) i haver-lo de tornar a pujar. Des d'aquí volem dir-los que ja tenen uns km de més guanyats a la resta!
L'última pujada aper l'arrabassada fins a coronar el Tibidavo, va ser la desiciva arribant tot el grup trencat a les portes de la gran església que contempla Barcelona.
Objectiu aconseguit, cares d'esforç i patiment que alimenten l'essència del qui va progressant.

La intenció en futures sortides serà la de comandar un parell de grups en funció dels nivells que hem vist en la presa de contacte amb la bicicleta.
Agraïr-vos a tots la companyia.
Repetirem aquest gran dia!!!

Ens veiem dijous.

8 comentaris:

Oriol ha dit...

Vau dir que pengèssim dubtes al bloc i que els recopilarieu per respondre'ls, doncs aqui en va un que hi penso des de fa temps.
Els que portem ulleres i per fer esport utilitzem lentilles com fem la transició aigua - bici? Jo amb els braços cansats puc etar 5 minuts posant-me les lentilles.

SANTIAGO ha dit...

Ocell,
Yo uso lentillas en el agua, sobre la bici y corriendo.
Si utilizas unas gafas de natación de las que no entra agua...lo tienes solucionado. El jueves en el entreno de running te lo explico. No problem!! eso si...no corras más que yo..o no te lo explico. jejeje
;)

Xavi GP ha dit...

corriendo ¿?

yo pensaba que el entreno de running se haría andando.

el dissabtre m'ho vaig passar molt bé, era el meu primer dia amb una flaca, i em va agradar força, pero m'agraden més les gordes (parlo de bicis), de totes formes espero repetir en breu.

vaig haver de marxar abans d'hora, al baixar del Forat del Vent, així que no vaig poderme despedir de la majoria, tan sols d'en Xavi i en Pere.

ens veiem aquest dijous, al menys a la sortida, desprès doncs ja ens parlarme per aquí.

marcelinu, al vespre t'envio les fotos.

Anònim ha dit...

Giuseppe

Hola a tots,

no us sembla bona idea de pasar-nos tos els emails? Així podem quedar algun diumenge per fer sortidetes com la de l´altre dia. Qui diu bici, diu running.

una salutació finishers

Xavi GP ha dit...

vem estar comentant amb en Marcel de crear un foro, esperem noticies a veure que diuen ....

Anònim ha dit...

Eps!
Intento publicar el meu primer comentari per dir 2 coses (no sé si me'n sortiré, ja que veig això dels blogs força rudimentari...):
(1) De moment tot OK: crec q vaig quedar l'últim de les proves de natació i amb la bici deuria estar dins del darrer terç... A partir d'aquí, només puc superar-me:
Ahir vaig tornar a la piscina St. Jordi i vaig tornar a pulveritzar tots els registres: m'avançaven fins i tot els capgrassos...
Avui he tornat a agafar la bici i he estat a punt de caure 14 vegades amb aquest invent que et lliga la sabata al pedal...
(2) M'apunto a la idea del xapas de crar un foro, que és molt més àgil i versàtil que això del Blog!(ets de la Noguera? per setmana santa estaré per Balaguer: podem anar a esmorzar a Cal Pere de Camarasa, en bici)

Sóc l'Ignasi
(no m'he pogut identificar com a blogger pq aquests del google no em deixen (diuen que ja estic registat però no recordo ni el nom d'usuari ni la contrasenya, ni em deixa canviar-los... en fi: el Foro ja!)

Xavi GP ha dit...

hola ignasi,

doncs si, sóc de Bellcaire.

Si em d'anar a esmorçar al Pere i anem, però primer pugem a Sant Jordi, i així agafem gana :-)

Si vens demà xerrem, a veure si parlo amb el Marcel i es tira endavant el tema del foro, que serà molt més practic i podem tenir diferents fils de conversa.

SANTIAGO ha dit...

Eh!! Estos Ironmanes que quieren quedar por Camarasa....Yo estaré en Tremp a partir del Jueves 20. Quedamos fijo!!
:)
Contactar conmigo a través de mi blog. o mi mail: capitalinmobiliario@gmail.com

¿salida con flaca o con la BTT? ¿o running? jejeje